Інновації в Євразії

Розробки дослідницьких центрів корпорації Xerox лягають в основу технологій і рішень для роботи з документами. При цьому кожен локальний ринок потребує адаптації рішень під свою специфіку. На території Євразії це завдання вирішує Центр галузевих розробок і системної інтеграції.

Центр галузевих розробок і системної інтеграції - спеціалізований підрозділ у складі Xerox Євразія, завданням якого є адаптація рішень корпорації Xerox до специфіки локальних ринків Євразії та розробка власних програмних продуктів та програмно-апаратних комплексів для оптимізації роботи з інформацією і документами.

Діяльність Центру галузевих розробок і системної інтеграції заснована на циклі інновацій, мета якого - розробка і запуск галузевих рішень відповідно до вимог ринку.

Цілі створення центру:

  • Розробка інноваційних продуктів для вертикальних ринків.
  • Побудова інфраструктури та процесів для підтримки циклу інновацій.
  • Розвиток галузевої та технологічної експертизи Xerox
  • Управління інтеграційними проектами.

Основні етапи циклу інновацій:

  • Виявлення та класифікація потреб.
  • Маркетинг та оцінка потенціалу рішення.
  • Оцінка економічної ефективності інноваційного рішення.
  • Виробництво інноваційного рішення.
  • Просування і запуск інноваційного рішення.
  • Поширення (тиражування) інноваційного рішення.
  • Управління життєвим циклом інноваційного рішення.

Рішення для управління комунікаціями

Залучення й утримання споживачів, підтримання їхньої лояльності вимагає оптимізації існуючих бізнес-процесів взаємодії з клієнтами та впровадження нових підходів до побудови комунікацій. Для підвищення ефективності комунікацій компаніям, що працюють на конкурентних ринках, необхідно підвищувати якість і глибину інформації про клієнта, чітко розуміти його потреби і переваги. Вибудовувати і підтримувати міцні відносини зі споживачем допомагають персоналізовані багатоканальні комунікації. Рішення Xerox дозволяють проводити збір та аналіз даних про кожного клієнта, виконувати сегментацію аудиторії до рівня мікро-сегментів, формувати зміст і спосіб комунікації, ґрунтуючись на персональних потребах і перевагах покупців. Особлива увага приділяється отриманню зворотного зв'язку від клієнта, що дозволяє оцінити релевантність і якість комунікації.

Приклади впроваджень:
Інноваційне рішення «Персоналізовані комунікації вузу»
Рішення «Персоналізовані комунікації вузу» в НДТУ «МІСіС»

Рішення для управління контентом

Підвищення ефективності управління контентом і зниження витрат - мета, яка може бути досягнута за рахунок автоматизації всього життєвого циклу документів. Впровадження систем управління корпоративним контентом, таких як розроблена Xerox платформа Xerox DocuShare, дозволяє організаціям оптимізувати процеси роботи з документами в компанії за рахунок:

  • скорочення до 80% часу, що витрачається на пошук інформації;
  • забезпечення зручного і безпечного доступу до документів з будь-якого місця в будь-який час;
  • зниження експлуатаційних витрат та забезпечення економічної ефективності шляхом зниження обсягів використовуваного папера, витрат на зберігання документів, електроенергію і транспортні послуги;
  • масштабованості, яка дозволяє додавати нових користувачів і вміст при зростанні потреб;
  • можливості управління web-вмістом без додаткового навантаження на відділ інформаційних технологій.

Приклади впроваджень:
«Повнотекстова електронна бібліотека» в Національній бібліотеці ім. Ахмет-Закі Валіді
Програмне забезпечення «Ксерокс: Архів»
«Ксерокс: Електронні архівні фонди» в Державному Архіві Калінінградської Області

Рішення для промислового і транзакційного друку

Зниження витрат, розширення асортименту продукції, що випускається, автоматизація процесу виробництва та формування замовлень, поліпшення якості обслуговування клієнтів, а також можливість почати бізнес з «нуля» - завдання, з якими справляються рішення для промислового і транзакційного друку Xerox.

Приклади впроваджень:
Рішення «Керуюча інформаційна система»
Програмно-апаратний комплекс Xerox для «Ростелеком»