Як стати партнером
Головна сторінкаПартнерамЯк стати партнером

Як стати партнером

З продажу обладнання та витратних матеріалів

Для отримання першого авторизаційного статусу з продажу обладнання та витратних матеріалів - Авторизований реселлер - необхідно зробити 5 простих кроків:

  • Розпочати або продовжити закупівлі малої офісної техніки у Авторизованого дистриб'ютора Xerox і протягом трьох місяців переконатися, що обсяг ваших закупівель перевищує поріг авторизації, або Здійснити закупівлі паперу та спеціальних матеріалів у Бізнес-партнера Xerox з паперу і спеціальних матеріалів за три місяці в обсязі, що перевищує поріг авторизації.
  • Отримавши повідомлення від Інформаційного центру Xerox з доданим логотипом і Заявкою на авторизацію, розмістити логотип на сайті вашої компанії.
  • Додати продукцію Xerox в каталог продукції на своєму сайті.
  • Заповнити та надіслати до Інформаційного центру Xerox Заявку на авторизацію, ваш офіційний прайс-лист і посилання на каталог продукції Xerox на своєму сайті.
  • Отримати підтвердження авторизації, що містить логін і пароль для доступу на партнерський сайт Xerox.

Надати докладнішу консультацію і відповісти на ваші запитання готові фахівці Інформаційного центру Ксерокс

Для обговорення умов підвищення авторизаційного статусу необхідно звернутися до відповідного регіонального представництва компанії Ксерокс

КраїнаE-mail
Українаc_info.ukr@xerox.com

З продажу паперу і спеціальних матеріалів для друку

Для отримання першого авторизаційного статусу з паперу і спеціальних матеріалів для друку - Авторизований реселлер - необхідно зробити 6 простих кроків:

  • Отримати повідомлення від Інформаційного центру Xerox про досягнення необхідного обсягу закупівель з доданим логотипом і Заявкою на авторизацію,
  • Розмістити логотип на сайті вашої компанії.
  • Додати папір та/або спеціальні матеріали для друку Xerox в прайс-лист компанії.
  • Заповнити та надіслати до Інформаційного центру Xerox, на адресу: c_info.ukr@xerox.com заявку на авторизацію, ваш офіційний прайс-лист і посилання на логотип Xerox на своєму сайті.
  • Отримати підтвердження авторизації від XIC по e-mail.

Більш детальну інформацію про програму «Форсаж» можна отримати в розділі «Маркетингові програми" або у консультанта інформаційного центру Xerox

КраїнаE-mail
Українаc_info.ukr@xerox.com

З сервісного обслуговування обладнання

Для отримання статусу Кандидата в авторизовані сервісні партнери чи Кандидата в авторизовані сервісні центри необхідно надіслати заявку у вільній формі на адресу c_info.ukr@xerox.com.

У заявці необхідно вказати:

  • статус, який Ви хочете отримати (партнер з сервісу);
  • назва і рід діяльності Вашої компанії;
  • повна адреса;
  • телефон та ПІБ контактної особи;
  • адреса WEB-сайту компанії.

До заявки прикладіть:

  • короткий опис компанії;
  • фотографія зовнішнього оформлення офісу;
  • фотографія інтер'єру офісу (ділянку приймання обладнання в ремонт);
  • копії чинних сертифікатів компанії на авторизацію з сервісу принтерів, копіювальної техніки, багатофункціональних пристроїв;
  • копії чинних сертифікатів компанії на авторизацію з продажів копіювально-розмножувального обладнання;

Перевага надається професійним сервісним організаціям, що мають:

  • досвід сервісного обслуговування принтерів і багатофункціональних пристроїв від 3 років;
  • діючі авторизації на гарантійне обслуговування принтерів та БФП різних вендорів, отримані більш ніж 2 роки тому;
  • діючу авторизацію з продажів принтерів та БФП (переважно Xerox, переважно в статусі вище авторизованого реселлера);
  • сертифікованих технічних фахівців в штаті, обслуговуючих принтери і багатофункціональні пристрої зі стажем роботи від 1 року;
  • приймальні пункти, що розташовані максимально зручно для замовників;
  • налагоджені сервісні процедури і документообіг;
  • якість сервісу, що відповідає стандартам XEROX (не нижче або краще, ніж у наявних авторизованих сервісних партнерів і сервісних центрів Xerox на території).

Вимоги XEROX до сервісної інфраструктурі:

  • наявність необхідного персоналу (сервісний менеджер, диспетчер, навчені інженери (не менше 2 осіб);
  • наявність необхідного обладнання для здійснення ремонтів;
  • виділене приміщення для прийому замовників;
  • виділені ремонтні площі;
  • виділене складське приміщення;
  • наявність засобів зв'язку (доступ до Інтернет, електронна пошта, виділена телефонна лінія для сервісу, WEB-сайт);
  • збір та аналіз сервісних даних (диспетчерське ПЗ);
  • наявність складу оригінальних витратних матеріалів і запчастин.

Вимоги XEROX до якості сервісу кандидата:

  • наявність виїзного сервісу, а також ремонту в сервісному центрі;
  • час реагування на виклик - не більше 8 робочих годин;
  • час гарантійного ремонту - не більше 28 робочих годин (без урахування очікування поставки необхідної деталі);
  • висока задоволеність замовників (рівень задоволеності - не менше 90%, відсутність обґрунтованих скарг);
  • відсутність обґрунтованих нарікань від реселерів.

Менеджер зв'яжеться з Вами для обговорення питання про присвоєння відповідного статусу.