Xerox запустив нову стратегію бренду “Work Can Work Better” - Прес-релізи - Xerox
Головна сторінкаПрес-центрНовини та прес-релізи

Xerox запустив нову стратегію бренду “Work Can Work Better”

15 вересня 2015 р. — Робочі процеси змінилися: їх інтенсивність зросла, вони стали включати в себе більше операцій і регламентів. Однак подальше підвищення ефективності можливо. Доводячи це, компанія Xerox запустила новую стратегию бренда “Work Can Work Better”. В основі цієї платформи лежать можливості, які відкриваються, коли бізнес-рішення розробляються з урахуванням сучасних технології та особливостей робочих процесів.

«Сучасне робоче середовище занадто ускладнене і переобтяжена», — коментирує Урсула Бёрнс, Генеральний директор і голова правління корпорації Xerox. - Наші замовники чекають від нас спрощення бізнес-процесів і розробки рішень, що підвищують ефективність роботи».

«Вибір технологій, які допомагають вирішувати проблеми, що стоять перед бізнесом, продовжує розширюватися, - додав Джон Кенеді, віце-президент і директор з маркетингу корпорації Xerox. - Клієнтам потрібні практичні рішення, що враховують при досягненні бізнес-результатів те, як взаємодіють люди, бізнес-процеси і технології».

Нова стратегія бренду Xerox формує орієнтований на потреби замовників погляд на те, як можна спрощувати робочі процеси і робити їх більш ефективними. Для підтримки стратегії була запущена нова маркетингова кампанія в оффлайн- і онлайн-просторі.

Рекламна кампанія починається з двох 30-секундних роликів , в яких описується, як Xerox управляє бізнес-процесами і підвищує їх ефективність. У чотирьох наступних роликах будуть представлені особливості роботи з замовниками з галузей клієнтський сервісздравоохранениеробота з персоналом и транспорт.

Для підтримки нової стратегії було створено шість макетів для зовнішньої реклами, перший з яких був встановлений 30 серпня на Відкритому чемпіонаті США з тенісу. Реклама також буде розміщуватися в аеропортах і в онлайн-просторі.

Крім того, компанія Xerox змінила дизайн сайту Xerox.com, щоб він був зручний у використанні з будь-яких видів пристроїв і був більшою мірою орієнтований на контент і потреби користувачів. Новий сайт дозволяє ділитися історіями, в яких описуються замовники Xerox та особливості їх галузей в простому і зручному форматі.

Незабаром після старту в США рекламна кампанія буде запущена у Великобританії одночасно з глобальним поетапним переходом на новий сайт формату Xerox.com.

Всі новини та прес-релізи