Послуги з управління офісною друкарською інфраструктурою

Послуги з управління офісною друкарською інфраструктурою

Чи задавалися Ви питанням: наскільки оптимальна Ваша офісна друкарська інфраструктура? Чи містить вона елементи, які необхідні для ефективної роботи Ваших офісних співробітників? Скільки коштує ця інфраструктура, її підтримка і ресурси для її управління? Чи має Ваша інфраструктура елементи масштабування і тиражування? Чи відповідає вимогам безпеки? Ці питання в тій чи іншій мірі виникають при рутинному супроводі інфраструктури друку, відкриття нових будівель центральних офісів, організації нових відділень, розвитку регіональної мережі.

Управління офісної друкарської інфраструктурою - методологія, що постійно удосконалюється і сучасні технологічні платформи - основи нашої послуги. Поетапна оптимізація, узгоджена на рівні контракту, дозволяє знизити витрати на виробництво документів в середньому на 25-30%

Ще

Приклади впровадження

Придбання нових, утримання і ефективна робота з існуючими клієнтами

У багатьох галузях, масова реклама все ще є ефективним засобом залучення нових клієнтів, однак накопичені за допомогою різноманітних дисконтних програм бази даних покупців, дозволяють реалізувати більш ефективний спосіб комунікації з Вашими клієнтами.

Мова про персональні (або персоніфіковані) листи. Поряд з альтернативними методами персонального оповіщення (SMS, електронні листи та інші), підготовка та розсилка листів, безумовно, дорожча, проте відгук на персональний лист у кілька разів перевищує відгук від альтернативних видів розсилки; отриманий ефект багаторазово перекриває вкладення. За допомогою такої розсилки здійснюється інформування клієнтів про асортимент продукції, знижки, сезонні програми, нові продукти, нові магазини і багато іншого. Ефективність подібних 1-на-1 комунікацій, безумовно, залежить від якості клієнтської бази, проте технічна сторона реалізації розсилки не менш важлива. Розуміючи актуальність подібних завдань та їх вплив на бізнес роздрібних і дистрибуторских мереж, Ксерокс пропонує завершений комплекс з підготовки та розсилки персоніфікованої кореспонденції.

Як це працює? Сукупність передових технологій і проектно-виробничих знань забезпечує очікуваний результат, у тому числі і фінансовий.

Вигоди впровадження

  • Зниження витрат на виготовлення документів і підтримку інфраструктури друку
  • Вивільнення кадрового та часового ресурсу шляхом передачі непрофільних бізнес-процесів на аутсорсинг
  • Поліпшення якості інформаційних матеріалів, необхідних для роботи організації
  • Високий ступінь захисту конфіденційної інформації всередині організації
  • Забезпечення «зворотного зв'язку» із споживачами за допомогою персоналізованої розсилки, як наслідок - підвищення лояльності клієнтів і зростання прибутковості бізнесу

Обладнання та рішення для створення офісної друкарської інфраструктури - унікальна продуктова лінійка офісної техніки, яка поєднує в собі апарати, засновані як на традиційній лазерній, так і на твердочорнильній і HiQ LED технологіях, дозволяючи підібрати оптимальне обладнання для будь-яких офісних завдань

Перейти до вибору обладнання

1 - Витрати на виробництво документів можуть досягати кількох відсотків від обороту компанії, тому зниження цих витрат на 10-20% може призвести до економії десятків або сотень тисяч доларів щорічно

2 - Залучення нового клієнта коштує приблизно втричі дорожче, ніж утримання існуючого, тому завдання щодо підвищення лояльності не менш важливе, ніж залучення нових клієнтів.