Рішення для персональних комунікацій і транспромо
Головна сторінкаПослуги та рішенняПропозиції для галузейКомерційна поліграфіяРішення для персональних комунікацій і транспромо

Рішення для персональних комунікацій і транспромо

За останні роки ринок рекламних і маркетингових комунікацій зазнав значних змін. Запорукою успішних продажів у всіх галузях стали довготривалі відносини з покупцями. Маркетингові повідомлення стали більш адресними, націленими на індивідуального споживача.

З'явилася ціла галузь прямих маркетингових комунікацій, яка використовує нові інструменти і технології спілкування зі споживачами для реалізації нових підходів просування товарів і послуг. У свою чергу цифровий друк виявилася дуже затребуваним сучасним маркетингом, як засіб реалізації прямих персональних комунікацій.

Прямі маркетингові комунікації використовуються для вирішення наступних завдань:

  • просування продуктів і послуг;
  • управління взаємовідносинами із замовниками;
  • дослідження купівельних переваг.

Останнє завдання є найбільш складним, оскільки потребує створення зручного і надійного способу двостороннього спілкування з клієнтом для отримання його відгуку.

Сьогодні можна виділити кілька рівнів реалізації прямих маркетингових комунікацій, що розвиваються від простого до складного

  • сегментація одержувачів розсилки на групи, створення різних повідомлень для різних груп покупців;
  • використання змінної кольорової графіки і логотипів;
  • робота зі шрифтами - виділення інформації;
  • використання діаграм і графіків.

Для створення розсилок можуть використовуватися різні інструментальні засоби. Для невеликих розсилок зі складним дизайном зручно використовувати програмне забезпечення XMPie, при зростанні обсягів розсилки може бути виправдана реалізація рішення з використанням технологій Xerox VIPP, інструментів FreeFlow VI Suite.

Більш складний рівень персональних комунікацій забезпечує технологія, за якою закріпилася назва «Транс- промо». Сенс її - в об'єднанні транзакційної та маркетингової інформації в одному посланні. Простіше кажучи, використання рахунків, виписок та інших документів, що посилаються споживачеві, для розміщення на них реклами товарів і послуг. Перевага цього виду комунікації в тому, що фінансові документи завжди проглядаються споживачем, і маркетингове послання гарантовано буде помічено. Але цим сила «транспромо» не обмежується. Важливо також те, що конкретна реклама може бути прив'язана до інтересів конкретного споживача, буде для нього корисною і - ефективною.

Використання засобів цифрового друку дозволяє залучати та утримувати увагу споживачів за допомогою персонального звернення. Повністю використовувати цю увагу для досягнення маркетингових цілей допомагають крос- медійні кампанії, в яких до засобів цифрового друку додаються розсилки електронною поштою, SMS і персональні веб-сторінки. Споживач може отримувати інформацію найбільш зручним для нього способом.

Для реалізації крос-медійних кампаній можна використовувати програмне забезпечення XMPie Personal Effect. Його інструменти дозволяють не тільки створити кампанію, але і дослідити реакцію споживача на неї шляхом аналізу його дій на персональних веб-сторінках.