Рішення для фотобізнесу

Рішення для фотобізнесу

Ринок друку фотопродукції нового покоління - альбомів, календарів та іншої креативної фотопродукції - один з найбільш швидкозростаючих сегментів цифрової поліграфії. У 2011 році на американському ринку буде реалізовано понад 90 млн одиниць фотопродукції, з яких 30 млн складають фотоальбоми. Популярність цифрового формату в фотоіндустрії, якість, яка забезпечує сучасне цифрове друкарське обладнання, а також зростання популярності інтернету та соціальних мереж є каталізаторами для зростання попиту на таку продукцію, незалежно від впливу несприятливих економічних чинників.

Зараз цифрові фотоапарати є практично у кожного - як у любителя, так і у професіонала. Непомітно пішла з ужитку фотоплівка, фотолабораторії більше не асоціюються з каністрами хімікатів, трансформувавшись у мультисервісні підприємства, що поєднують в собі фотостудію, дизайн-бюро і друкарський салон.

Компанії, що спеціалізуються на цифрового друці та Інтернет-сервісах, досить швидко усвідомили, що разом з падінням попиту на друк окремих фотографій та відходом фотознімків в соціальні мережі та на жорсткі диски домашніх комп'ютерів для них відкриваються інші можливості. Зародження нового покоління фото-продукції формує новий, швидкозростаючий ринок друку фотоальбомів, які по своєму виконанню більш схожі на ілюстровані книги. Автором такої книги може бути кожен!

Для того, щоб зрозуміти перспективи ринку «креативної фотопродукції», досить розглянути тільки один з можливих продуктів - фотоальбоми. Два роки тому Xerox прогнозував, що кількість альбомів, яка буде надруковано в Росії, складе близько 300 000. Ця цифра перевалила за 600 000 в 2010 році і продовжує впевнено рости. Разом з нею зростає кількість сервісів, що пропонують замовлення, дизайн, виробництво цієї продукції - ринок розвивається!

Крім альбомів можна створювати календарі, листівки, плакати - спектр таких продуктів обмежений лише фантазією тих, хто їх створює.

Без имени-1.jpg

Очікування бурхливого зростання в цьому сегменті підтверджується як думками експертів, які прогнозують збільшення ринку в 2012 році на рівні 50%, так і досвідом країн Заходу, які вже переживають цей бум.

Основними замовниками цієї послуги є роздрібні покупці. Успіх і розвиток масового споживчого ринку багато в чому буде залежати від того, наскільки дана послуга відома і доступна широкому колу покупців. Сьогодні рівень проникнення послуги не перевищує 7-8%. Незвичність і висока споживча цінність фотопродукції нового покоління дозволяє постачальникам послуг фотодруку досягати норми прибутку до 70%. Потенційна можливість створення все нових форм і варіантів продукції дозволяє утримувати прибутковість на високому рівні.

Фотографи-аматори зможуть оцінити не тільки чудову якість цифрових знімків, але і вбудовані програмні опції, що дозволяють отримати різноманітні спецефекти при зйомці і відтворенні. Реалізувати свої креативні ідеї і поділитися результатом з друзями та знайомими можна сидячи за домашнім комп'ютером, не звертаючись до послуг професійних дизайнерів. У цьому допомагають інструменти і сервіси, реалізовані в програмних продуктах, пропонованих компанією Xerox.

Xerox пропонує два варіанти рішень, які створені з урахуванням можливих форм організації бізнесу. Кожен з цих варіантів використовує свою програмну платформу і надає вибір друкарських машин і фінішного устаткування залежно від передбачуваного обсягу виробництва і спектра фото- продукції, що випускається .

Для створення замовлень в оффлайн-режимі пропонується рішення на базі програмного продукту M-Photo.

Інтернет-сервіс рішення доповнюється клієнтської версією, яку будь-який бажаючий може завантажити безкоштовно і встановити на свій комп'ютер. З її допомогою можна створювати фотоальбоми, календарі та інші фотопродукти, використовуючи стандартні шаблони оформлення або змінюючи їх за своїм смаком. Створений фотоальбом можна завантажити через Інтернет-сервіс і розмістити замовлення на друк.

Ідеальним рішенням представляється поєднання розгалуженої системи точок прийому з фотокіосками, можливості прийому замовлень через Інтернет, а також в режимі оффлайн. Програмною платформою для організації фотобізнесу такої моделі може стати Imaxel IPS Suite<. Для локальних точок прийому замовлень необхідний фотокіоск - аналог терміналу, що використовується для оплати послуг. В даному випадку, фотокіоск з встановленим програмним продуктом Imaxel iCounter може використовуватися не тільки для завантаження готового макету, але і для оплати замовлення. Зручний графічний інтерфейс дозволяє навіть не дуже досвідченому користувачеві зверстати нескладний фотоальбом, вибравши готовий шаблон і завантаживши з принесеного носія свої фотографії.

Успіх фотобізнесу безпосередньо залежить від втілення в життя створеного контенту. У лінійці обладнання Xerox є три продукти, які орієнтовані на фотодрук. Відрізняючись продуктивністю, вони в рівній мірі забезпечують якість друку і ефективність роботи. Машина Xerox J75 – оптимальна для початку роботи. Післядрукарське обладнання, підключене в лінію, дозволяє оперативно отримувати готові альбоми з високою якістю друку. Xerox Color 800 / 1000 – наступне за рівнем рішення, що забезпечує виняткову якість друку і стабільність кольоровідтворення. Унікальною можливістю цих машин є друк прозорим тонером. З його допомогою можна створити ефект глянсової фотографії або вибіркового лакування. Такі дизайнерські прийоми можуть вигідно виділити продукцію на тлі конкурентів. Флагманом лінійки друкарських пристроїв є iGen 4. Перевага цієї машини - найвища продуктивність і надійність. Формат друку до 364 х 660 мм дозволяє розмістити на одному аркуші до 12 фотографій розміру 10х15 мм або надрукувати обкладинку для фотоальбому, а опція друку матовим тонером покращує відтворення тілесних тонів і пам'ятних кольорів, що вкрай важливо для фотографій.

Розробка і постачання спеціальних матеріалів для фотодруку є ще одним підтвердженням комплексного підходу Xerox до створення рішень для динамічного ринку фотопродукції нового покоління.

Обладнання, програмні платформи, консалтингова експертиза, спеціальні матеріали - це технології успіху Xerox для фотобізнесу.

Програмні продукти