Гарантійне обслуговування

Гарантія: техніка для офісу і продуктивне обладнання

Запуск обладнання в експлуатацію

Щодо обладнання середньої та високої продуктивності і широкоформатних систем і пристроїв для промислового друку гарантія виробника діє за умови запуску в експлуатацію фахівцем авторизованого Сервісного Партнера Xerox.

Молодші моделі з даного сегмента продуктової лінійки Xerox без втрати фірмової гарантії можуть бути встановлені замовником самостійно, відповідно до інструкції, що поставляється разом з обладнанням. Однак для вашої зручності ми і в цьому випадку рекомендуємо звертатися за інсталяцією обладнання до авторизованих Сервісних Партнерів Xerox. Тим більше, що роботи з встановлення виконуються ними безкоштовно.

Детальніше

Умови гарантії виробника

Коли обладнання належним чином запущено в експлуатацію і потім експлуатується відповідно до положень Інструкції, вкрай малоймовірно, що йому знадобиться гарантійний ремонт. Ми рекомендуємо уважно вивчити Керівництво користувача, а також ознайомитися з умовами гарантії виробника, щоб виключити фактори, які можуть призвести до несправності, усунення якої не покривається умовами гарантії.

Детальніше

Гарантія: техніка для дому та малого офісу

Умови гарантії виробника

Устаткування для дому та офісу - найбільш масовий сегмент продуктової лінійки Xerox. Гарантійна політика Xerox щодо такої техніки, на відміну від більш продуктивного устаткування, передбачає, що:

Детальніше

Підтримка ПЗ, розробленого Xerox Corporation

Xerox пропонує не тільки повний діапазон обладнання для роботи з документами, а й передове програмне забезпечення, сумісне з будь-якою системою електронного документообігу і діловодства. Це ПЗ об'єднує окремі апарати в єдину цифрову інфраструктуру організації або підприємства.

У пропозицію Xerox входить весь спектр програмних продуктів від простих утиліт до комплексних рішень для спільної роботи обладнання різних класів в рамках загальних технологій обробки документів.

Детальніше

Завершення сервісної підтримки обладнання

Навіть найсучасніші продукти з часом неминуче заміщуються ще більш технологічними і функціональними моделями, які ще більш економічні і зручні в експлуатації і підтримують технології та бізнес-процеси, яких ще недавно не було навіть в прогнозах.

В цьому розділі перераховані моделі обладнання, сервісна підтримка яких офіційно завершена або планується до завершення протягом найближчого року. Після дати припинення сервісної підтримки компанія Xerox не гарантує доступність для замовлення запасних частин, витратних і ресурсних матеріалів для відповідної моделі. Також припиняється очне навчання сервісних інженерів, технічна підтримка, випуск оновлень вбудованого ПЗ та драйверів.

Детальніше

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок
Перевірка статусу авторизації Сервісного партнера Xerox
Детальніше
Перевірка статусу дії сертифіката сервісного інженера
Детальніше
Знайти найближчого Авторизованого Сервісного Партнера Xerox
Детальніше

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео