Порядок надання гарантії на обладнання середньої і високої продуктивності, систем широкоформатного та промислового друку
Головна сторінкаПідтримка та драйвериГарантійне обслуговуванняПорядок надання гарантії на обладнання середньої і високої продуктивності, систем широкоформатного та промислової друку

Порядок надання гарантії на обладнання середньої і високої продуктивності, систем широкоформатного та промислового друку

Гарантія XEROX надається на Обладнання, ввезене в Україну особами чи організаціями, що були схвалені Ксерокс. В інших випадках ввезення обладнання в Україні гарантійні зобов'язання несе продавець обладнання.

Гарантія надається на 12 місяців з дати встановлення Устаткування, при цьому дія гарантії припиняється раніше зазначеного строку у разі закінчення 18 місяців з дати постачання Устаткування Замовнику згідно товарних накладних та/або у разі виготовлення на Устаткуванні кількості відбитків, що перевищує гарантійний обсяг друку, якщо такий передбачений для обладнання, в залежності від того, яка з перерахованих умов настане раніше.

Гарантія передбачає здійснення ремонту Обладнання Сервісної Організацією за рахунок XEROX при наявності несправностей, що виникли з вини виробника (гарантійний ремонт).

Дана гарантія не покриває можливих збитків від втрати доходів, прибутку, витрат на тимчасову заміну Устаткування, втрати даних та інших прямих або непрямих втрат, пов'язаних з несправністю Обладнання.

XEROX не надає гарантію на термін служби витратних матеріалів, а також ресурсних частин та елементів. Під витратними матеріалами розуміються чорнило, картриджі з чорнилом, тонер, тонер-картриджі, носій, фоторецептори, копі- і прінт-картриджі, ф'юзерне масло, друкуючі головки струменевих принтерів, фільтри, відстійники відпрацьованого тонера і супутні товарні позиції, які XEROX продає для Обладнання. Під ресурсними частинами та елементами розуміються будь-які частини й елементи, ресурс яких залежить від обсягу копіювання/друку, і які відповідно до технічної документації виробника обладнання підлягають обов'язковій заміні після виготовлення певної кількості копій/відбитків (наприклад, вироби з гуми, нагрівальні і притискні вали, ножі очищення, ремені, фільтри тощо).

Гарантія не поширюється на всі види програмного забезпечення, яке поставляється з Обладнанням, так і додатково встановленого.

Гарантійного ремонту не підлягає Обладнання, що вийшло з ладу в результаті порушення правил користування, описаних у Інструкції і посібнику, які додаються до обладнання, використання неоригінальних витратних матеріалів і запасних частин, невиконання періодичних профілактичних робіт, механічного пошкодження, а також внаслідок виникнення форс-мажорних обставин (пожежі, стихійного лиха, пр.).

В рамках гарантії не виконуються роботи:

  • з очищення, регулювання і налаштування апарату і його вузлів (профілактичні роботи);
  • по заміні витратних матеріалів;
  • з налаштування програмного забезпечення в мережевому середовищі Замовника;
  • з експлуатації обладнання, яке перераховане в Керівництвах, докладених до обладнання.

Дія гарантії припиняється у разі встановлення, технічного обслуговування або ремонту Обладнання особою, яка не уповноважена та/або не сертифікована компанією XEROX

Всі замінені по гарантії деталі є власністю XEROX та підлягають поверненню до XEROX або сервісних організацій за їх першою вимогою.

Обов'язки по гарантії виконує Сервісна Організація, зазначена в гарантійному талоні. У разі необхідності, зазначена Сервісна Організація має право без додаткових погоджень із замовником залучати інші сервісні організації для виконання зобов'язань за цією гарантії

Оформлення Гарантійного талона здійснюється Сервісної Організацією (використовується Гарантійний талон для устаткування середньої продуктивності, систем широкоформатного та промислового друку).

Після успішної установки Обладнання представник Сервісної Організації оформляє і передає Замовнику «Гарантійний талон для устаткування середньої продуктивності, систем широкоформатного та промислового друку».

Зазначений талон являє собою двосторонній документ (тобто має лицьову і зворотну сторони). На лицьовому боці талона вказується інформація про Замовника, обладнання та сервісної Організації. На зворотному боці талона наведені гарантійні зобов'язання XEROX і вказується гарантійний обсяг копіювання/друку, якщо такий передбачений для Обладнання.

Зразок гарантійного талона наведено на цій сторінці зліва.

Гарантійний талон для устаткування середньої продуктивності, систем широкоформатного та промислового друку (тут має йти посилання на гар.талон на цій сторінці,який розташований зліва) заповнюється Сервісною Організацією після успішної установки обладнання, та його права частина залишається у Замовника. Ліва частина талона передається Сервісною Організацією в XEROX для реєстрації гарантії.

У талоні обов'язково повинна бути вказана інформація про Замовника, Сервісну Організацію та про Устаткування:

  • найменування Замовника, місто, вулиця, будинок;
  • контактна особа (ПІБ);
  • код міста, номер телефону;
  • назва Сервісної Організації та місто;
  • модель Устаткування;
  • серійний номер;
  • дата установки і дата продажу.

Талон обов'язково повинен бути підписаний представниками Замовника та Сервісної Організації та скріплений печатками обох організацій.