Порядок надання гарантії на обладнання XEROX для малого і середнього офісу
Головна сторінкаПідтримка та драйвериГарантійне обслуговуванняПорядок надання гарантії на обладнання XEROX для малого і середнього офісу

Порядок надання гарантії на обладнання XEROX для малого і середнього офісу

Гарантія XEROX надається на Обладнання, ввезене в Україну особами чи організаціями, що були схвалені Ксерокс. В інших випадках ввезення обладнання в Україні гарантійні зобов'язання несе продавець обладнання.

XEROX надає на Обладнання гарантію терміном 12 місяців з дня продажу. Гарантія передбачає здійснення ремонту Обладнання Сервісної Організацією за рахунок XEROX при наявності несправностей, що виникли з вини виробника (гарантійний ремонт).

Гарантія не поширюється на всі види програмного забезпечення, яке поставляється з Обладнанням, так і додатково встановленого.

Дія гарантії припиняється у разі ремонту або спроб ремонту Обладнання особами/організаціями, які не авторизовані компанією XEROX.

Дана гарантія не покриває можливих збитків від втрати доходів, прибутку, витрат на тимчасову заміну Устаткування, втрати даних та інших прямих або непрямих втрат, пов'язаних з несправністю Обладнання.

Всі замінені по гарантії деталі є власністю XEROX і після їх заміни вилучаються Сервісною Організацією на відповідальне зберігання протягом 12 місяців. Протягом вказаного періоду ці деталі підлягають поверненню Партнером на першу вимогу XEROX.

В рамках гарантії не виконуються роботи:

  • з періодичного очищення, регулювання і налаштування обладнання та його вузлів (профілактичні роботи, колірне калібрування), заміни ресурсних деталей;
  • виконувані користувачем, опис яких наведено в керівництва та інструкції, що поставляються разом з Обладнанням (наприклад, заміна витратних матеріалів, усунення застрявання паперу)

Основним документом, що дає право на гарантійне обслуговування обладнання XEROX для малого і середнього офісу є: Гарантійний талон XEROX.

Гарантійний талон входить в комплект постачання Устаткування. Зразки гарантійних талонів для Обладнання розміщені зліва на цій сторінці. Гарантійний талон заповнюється представником торгуючою організацією і передається Покупцеві після успішної перевірки працездатності, зовнішнього вигляду і комплектності Обладнання. У гарантійному талоні повинні бути обов'язково:

  • заповнені ВСІ поля;
  • підпис продавця;
  • печатка торгової організації;
  • підпис покупця, що підтверджує ознайомлення та згоду покупця з умовами гарантії на Обладнання, а також отримання покупцем Устаткування у робочому стані, без пошкоджень і в повному комплекті.

Талон обов'язково повинен бути підписаний представником Торгової Організації та скріплений її печаткою

У разі втрати Гарантійного талона XEROX, документами, які можуть бути прийняті до розгляду права на гарантійне обслуговування, можуть бути:

1. Гарантійний талон торгової організації. Організація-продавець має право видати покупцеві гарантійний талон власного зразка, який заповнюється представником торгової організації і передається Покупцеві після успішної перевірки працездатності, зовнішнього вигляду і комплектності Обладнання.

При цьому в гарантійному талоні обов'язково повинні бути вказані:

  • модель та серійний номер Устаткування;
  • дата продажу Устаткування;
  • найменування торгової організації
  • підпис покупця, що підтверджує ознайомлення та згоду покупця з умовами гарантії на Обладнання, а також отримання покупцем Устаткування у робочому стані, без пошкоджень і в повному комплекті.
  • Умови гарантійного обслуговування аналогічні умовам Xerox або умови, які їх поліпшують.

Талон обов'язково повинен бути підписаний представником Торгової Організації та скріплений її печаткою

2. Документ, що підтверджує покупку пристрою: товарна накладна, товарний чек або фіскальний касовий чек, виданий організацією-продавцем. При цьому в документі повинні бути зазначені дата продажу Устаткування, модель та серійний номер Обладнання. Якщо у зазначених документах відсутній серійний номер устаткування, сервісні організація зобов'язана внести в них серійний номер обладнання, до якого додані документи.

Витратні матеріали (тонер, тонер-картриджі, носії, фоторецептори, копі-/прінт-картриджі, масло, ємності для відпрацьованого тонера) і ресурсні деталі (вироби з гуми, нагрівальні і притискні вали, ножі очищення, ремені, фільтри) мають природний обмежений термін служби і не підлягають безкоштовній заміні в рамках гарантійних зобов'язань XEROX.

Безкоштовному гарантійному ремонту не підлягає Обладнання, що вийшло з ладу в результаті порушення умов і правил експлуатації, які викладені у Керівництвах та Інструкціях, що додаються до обладнання, при використанні неоригінальних (які випускаються не під торговою маркою XEROX чм Tektronix by Xerox) витратних матеріалів і запасних частин, механічного пошкодження, попадання всередину Обладнання сторонніх предметів, вологи, комах і т.п.; а також внаслідок виникнення форс-мажорних обставин (пожежі, стихійного лиха, пр.)