Підтримка ПЗ, розробленого Xerox Corporation

До закінчення свого терміну дії підтримка ПЗ Xerox надається на наступних умовах:

  • Xerox докладає всіх розумних зусиль, щоб робота ПЗ здійснювалася в істотній відповідності до користувальницької документації. Xerox уживає всіх розумних заходів для того, щоб зробити доступними (безпосередньо або через ТОВ «Ксерокс (СНД)» або через своїх уповноважених Партнерів) наявні в даний момент «заплатки» (програми, що дозволяють обійти помилку, але не вирішують проблему) і патчі (програми, що виправляють помилки, знайдені в іншій програмі) для ПЗ за умови отримання запиту в рамках певного Xerox процесу. Питання по роботі ПЗ можна задати за вказаними телефонами і/або веб-адресою в талоні, яка буде доступою протягом звичайних робочих годин ТОВ «Ксерокс (СНД)».
  • Xerox через ТОВ «Ксерокс (СНД)» здійснює підтримку останньої версії ПЗ. Безпосередньо попередня версія підтримується протягом шести місяців з дати її випуску. Xerox не несе ніяких зобов'язань: а) з підтримки версії ПЗ, що є попередньою безпосередньо такій останній версії, через шість місяців з дати закінчення випуску Xerox і/або ТОВ «Ксерокс (СНД)» такої попередньої версії, б) з підтримки інших версій ПЗ; в) щодо виправлення помилок коду або з іншої підтримки програмного забезпечення, яка зазнала несанкціонованої модифікації. Кінцевий користувач погоджується повернути Xerox через ТОВ «Ксерокс (СНД)» або знищити всі попередні версії ПЗ, які він вже не використовує.
  • Xerox має право випускати нові версії ПЗ, які спочатку містять в собі виправлення помилки коду і які позначені як «Версія для обслуговування» («Maintenance Release»). «Версія для обслуговування» повинна бути встановлена користувачем протягом шести місяців з дати її випуску.
  • Надання оновлених версій програмного забезпечення може бути пов'язано з оплатою за носій і встановлення. За винятком «Версій для обслуговування» надання доступу до нових версій ПЗ може здійснюватися за умови оплати додаткових ліцензійних платежів згідно з поточним прайс-листом ТОВ «Ксерокс (СНД)». Якщо для повного або часткового впровадження будь-яких таких нових версій користувачеві необхідно буде придбати за свій рахунок додаткове обладнання та/або програмне забезпечення, Xerox не несе зобов'язань з підтримки ПЗ в разі, якщо користувач не купує таке обладнання та/або програмне забезпечення.
  • З метою дотримання вимог Xerox і сторонніх ліцензіарів для отримання доступу до нових версій ПЗ від користувача може знадобитися прийняти до встановлення таких версій нові або додаткові ліцензійні умови. Користувач погоджується з тим, що нові або додаткові умови будуть акцептовані від його імені шляхом прийняття обгорткового (shrinkwrap) або інтерактивної (clickwrap) ліцензії будь-яким його співробітником, що здійснює установку. Якщо надання нових версій ПЗ не обумовлено прийняттям користувачем нових або додаткових ліцензійних умов, то кожна нова версія ПЗ, що надається в межах цих умов, буде регулюватися умовами ліцензії безпосередньо попередньої версії.

Зв'язатися з нами

Гаряча лінія

Сайт Hotline Xerox

http://hotline.xeroxeurasia.com/

Електронна пошта Hotline Xerox:

hotline.eurasia@xerox.comЗворотній зв'язок

Гаряча лінія

Підписатися на розсилку

Скачать PDF

Демо/Видео